o agentuře
- Základ produkčního týmu Eventaction vznikl v roce 1996 jako součást BTL agentury Inspiraction. Současná de iure forma je reakcí na množství zakázek a na požadavek jasné determinace subjektu.
- Hlavním benefitem agentury jsou in house kapacity, vlastní import produktů a dobře zásobené sklady, které v případě potřeby umožňují v podstatě okamžitou realizaci.
- Všechny tyto faktory ve spojení s know how produkční práce umožňují mnohdy bezkonkurenční ceny.
- Součástí skoro všech typů eventů je catering, který je velmi rizikovou disciplínou z pohledu ceny i kvality. Proto jsme založili vlastní kuchařskou dílnu pod vedením zkušeného šéfkuchaře Libora Krušinského. Kreativní servis, design celého systému populárního finger food stylu, aranžmá slavnostních banketů a používání vysoce kvalitních surovin přímo nakupovaných či importovaných agenturou, vytváří z našeho cateringu naši velmi silnou disciplínu.
- Event je vždy setkáním různých skupin lidí – zaměstnanců, klientů, veřejnosti atd. Je tedy evidentně velmi silným marketingovým nástrojem, který je ale mnohdy především v přípravě velmi podceňovaný. Proto základní úkolem klienta při spolupráci s Eventaction je přesná formulace požadovaných efektů. Vyvinuli jsme dokonce vlastní nástroj pro vyhodnocování eventů – Eventindex, který klientovi i agentuře dává podklady pro posouzení zadaných cílů.
- Hlavní chybou bývá, že event je vnímán jako jednotlivá akce, která se odehrává v daný den, jako jepice bez minulosti i budoucnosti. Naše možnosti full servisu – od pozvánek přes kompletní realizaci až po proces hodnocení částečných i obecných efektů - vytváří z eventu teprve to co doopravdy je – velmi efektivní komunikační a marketingový nástroj.